::Snow Pink::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Love

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland.


Tagboard!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Nurul Amira
Others:   


selamat pagi :)

Assalamualaikum . Annyeong .

Hyep all ! selamat pagi :D . how are you today ? feelling okay k ? aku hari ini boleh2 laa ok . yaa . aku rasa makin hari rasa nya macam jdi stupid girl duduk dalam rumah ni . huh ! whats going on ? ya . i dont know . siang malam aku macm biasa jaa . tiada yang special .

aku ' ter ' fokus pada statement yang paling last . 
ok . pagi2 nie aku nak kongsi something . nasihat tuk para lelaki yg hensem2 belaka . ouw yeah ! kamu memang hensem . tp tolong laa guna kehenseman yang ALLAH bagi tuh dengan sebaik nya . jangan asyik nak maen kan perasaan perempuan ok . aku seorang perempuan , so aku tahu macam mana rasanya sakit hati . wahai lelaki2 yang budiman sekalian . tolong laa jaga hati perempuan . aku tak berapa pasti juga laa kalau kaum lelaki nie paham macam mana rasanya sakit hati apabila di sakiti oleh orang yang di sayangi . huh ! sakit sangat tahu . sebab itu laa ada perempuan yang sangup cederakan diri or bunuh diri bila dia disakiti . parah kan ?

ok . memang bila di fikir , perempuan tue punya otak yang cetek . tapi , bila dah sakit hati , semua orang dah susah nak fikir panjang . tue laa ada yang ambil tindakan bodoh macam tuh .

so , wahai lelaki2 sekalian . jangan la nak sakit kan hati perempuan ok . hati perempuan tue seperti kaca . tolong jaga ia dengan baek . jangan cuba pecah kan nya . sebab , bila dah pecah , nak sambung balik payah ok ! dpt sambung pun impossible cantik seperti yang asalnya . :)

aku pena baca , lelaki yang buat perempuan menangis di akhirat kelak , lelaki itu akan d pukul dengan tulang nya sendiri . ok . lihat laa betapa ALLAH itu terlalu menjaga peribadi perempuan . indah nya agama ALLAH kn ? subhanallah .

kepada perempuan2 yang comel cantik pulak . jangan laa nak menggugat hati lelaki dangan kecomelan dan kecantikan . silap2 kita yang yang merana .  peringatan nie untuk semua perempuan termasuk laa diri aku sendiri . be a simple girl :D

paipai fellas . saranghye :D