::Snow Pink::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Love

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland.


Tagboard!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Nurul Amira
Others:   


Problemo

Assalamualaikum . Annyeong .

fuhhh . Tadi aku pegi hantar adik aku masuk ostel . Haiyak ! dia buli aku angkat brg dya yg besarbesr . agak laa . nasip laa aku nie kakak yang baik kan /bajet je koe mira/ . adik aku skola dekat SM Islamiah Tawau . masa nak pegi daftar terserempak pulak dengan adik kawan aku . Tak sangka pulak wawa skola situ . Wawa jaga adik kakak yaa *peace*


Sesak ! sesak ! sesak ! burh ! Banyak giler problem datang . masa 1st week tue okay je aku cuti . Tenang , aman n damai . Then aku kena pulak buatkn adik aku tudung labuh . banyak kowt . ea laa . dya kn nak masuk ostel . 2 hari berturutturut kowt aku buat . sakit bahu kay . aduh --' Sabar je laa .

Lepas je buat tudung kitorang pegi umah nenek aku pulak . ada baca doa selamat untuk adik aku amirul n poja serta my cuzzy era . Amirul dapat 8A PMR , Poja pulak dapat 4A1B UPSR n Era dapat 5A UPSR . ALHAMDULILLAH . Congrats :D

Esoknya parents aku terus balik umas . Aku stay kat umah nenek . Aku saja je . sebab nak maenmaen dengan budakbudak comel . Haiqal , umairah n adeeb . muahaha :* 



2nd week ! wihoooooo O.o Problemo . Dapat bad news pasal ostel unisel . aduhai . Ostel unisel kena baik pulih , so kitorang tak boleh stay situ untuk sementara waktu . aduh ! Huru hara tau kitorang . Masalah nak dpt rumah sama , macam mana nak angkut barang dari ostel pegi penempatan yang disediakan n others laa . Istighfar je laa . Aku tak tahu laa apa jalan keluar nya . huh :(

Apa pun aku akan terus berdoa di samping berusaha . Pray for me juseyo ~

Ppyong !